torsdag 14. juni 2012

14062012

Illustrasjon jeei. Kirkegård i tåke.
Jeg blogger lite fordi det er lite som skjer. Logisk? Satser på at det forandrer seg meget snart. Som aktivitet (NAV, sant) før jeg får meg jobb har jeg meldt meg på som frivillig arbeider hos Dyrebeskyttelsen Sør-Rogaland. Der skal jeg vaske, støvsuge, fjerne kattehår og kose med puser, visstnok. Det må jo nesten bli bra? Ikke bare får jeg noe å gå til + nye inntrykk, men det hjelper andre også. Det er en vinn-vinn situasjon altså! Jeg er veldig glad i puser nemlig, og har (en god stund) hatt lyst til å være fostereier for en katt. Skulle gjerne hatt flere, men siden jeg har en fra før er det kanskje greit å sette grensen på to katter i huset til enhver tid? Siden jeg ikke bor alene (hihi). Skal også begynne å bli flinkere til å komme meg ut på tur. Etter vi flyttet har jeg ikke bevegd meg mye. Nesten ikke i det hele tatt egentlig.. Så jeg skal begynne å traske på tur! Satser på at jeg får meg en sykkel veldig snart slik at jeg slipper å slite ut bena mine på asfalt før jeg kommer meg til skogsstien :3

Gleder meg jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar