søndag 3. juni 2012

03062012

Lite blogging i det siste, men det har sine årsaker. Nok om det. Jeg har spist mye rart siden sist, så kan legge ut noen bilder. Laget også en vellykket mat helt selv! Første gang :) (beklager på forhånd for mobilbildene. Kameraet ligger bortgjemt på soverommet (tror jeg)).
"Sjeppespai" som vi kalte det da jeg var liten. Rett og slett farse med potetmos.

Grillet kikert/spinat-burgere med sjøen. Koselig dag :)

Tagliatelle med soppsaus (oppskrift herfra)

Litt ødelagt rekkefølge her. Cupcakes fra i dag, bak skaperen av vegetarbloggen

Semi-rå iskake. Sjokoladen ble mislykket og jeg liker ikke iskake :p Ellers god!

Min personlige oppskrift! Namnamnam <3

Oppskrift på "kakene" mine? Spørs om jeg husker alt! Jeg kokte ris og gulrøtter, og hadde det + økologiske havregryn og pepper (ikke salt siden jeg hadde salt i risen), pluss litt spinat jeg hadde til overs i foodprocessoren. Stekte de i olje og spiste med ketchup på (Idun såklart). De var litt bløte i midten før de fikk satt seg, men det var kjempegodt! Tror ihvertfall det var alt jeg hadde i? Jeg skal ihvertfall lage de flere ganger :D

Til middag i dag: Chana masala (skal til og med prøve å lage chapati ved siden av). Kos!

2 kommentarer:

  1. Så mye godt! Du var vel innom cupcakesalget rett før jeg kom du da? :P Burgerne dine så kjempegode ut! Gleder meg til å prøve. Genial måte å bruke opp risrester på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi kom dit ganske tidlig, ikke så veldig lenge etter det åpnet :) Burgerne er veldig bløte, men ganske god ^^

      Slett