fredag 4. mai 2012

04052012 - siste innlegg før ferie

Det har vært mange små uhell fra min side i det siste. Ikke bare har jeg skjært meg til blods på hver eneste finger på venstrehånden min pga uvant skarp kniv, men da jeg skulle lage meg frokost i går klarte jeg å miste et krydderglass (spisskummen for dem som er nysgjerrig) ned på induksjonstoppen. 2800 kr rett ut vinduet, ÆSJ.

Ellers er ting fint. Det begynner å bli så fint og grønt ute, og det er noe jeg blir i godt humør av. Bjørken blir grønn, og det er blomster overalt (overdrivelse). Det er til og med tulipaner i huseiers bed, og jeg tok meg den frekke frihet og stjal en, bare fordi den var pen. Han hadde mange fler igjen da, så det er vel ikke så ille gjort? Neei, tror ikke det.

Det skal bli litt trist å reise, Tesla liker det ikke når vi ikke er hjemme. Han blir passet på av de andre som bor her, men det er alltid like trist å vite at han er her alene uten meg som skjemmer ham bort og tvangskoser. Jaja, får ta det igjen når vi kommer hjem igjen neste lørdag :D

Til slutt deler jeg et bilde av tulipanen jeg stjal. Den åpnet seg veldig fort etter jeg tok den inn, og nå lukker den seg igjen siden det er mørkt ute og kjølig i vinduet. Prettyy.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar