fredag 18. mai 2012

18052012

Det har vært opp og ned i matveien i det siste. Tom for inspirasjon blir det lite annet enn tacogryte som dukker opp i hodet når middagstid nærmer seg. På toppen av alt skulle jeg lage brownies i går, men det gikk lite bra. Vi var litt uenig om hva oppskriften betydde, og resultatet ble noe av det dårligste jeg noensinne har smakt i kakeveien.. Det ble derimot bedre i dag da jeg lagde sjokoladebløtkake. Har ikke smakt på det ferdige resultatet enda, men alle delene hver for seg smakte himmelsk. Første gang jeg smakte havrekrem var den ekkel, men kanskje jeg var uheldig. Jeg smakte nemlig på den før jeg begynte å piske i dag, og fy søren for en god krem"fløte"! Den står nå i kjøleskapet for å bli god og kjølig, og jeg gleder meg til å smake på den i morgen :)

Ellers blir det kaaaanskje middag ute i morgen, da tar vi turen på Stills! Første gang jeg skal spise på en restaurant der de faktisk har veganske matretter på menyen. Det blir veldig fint å få servert mat uten å måtte fortelle hva jeg kan eller ikke kan spise, det er noe jeg savner veldig. Har lenge hatt lyst å få servert GOD og vegansk mat <3

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar