fredag 24. august 2012

24082012 - Verdens beste taco

Får vann i munnen bare av å tenke på denne <3
For noen dager siden var samboer og jeg litt uenige om hva vi skulle spise til middag. Enten det, eller så snakket vi forbi hverandre. Skal ikke se bort ifra det altså. Men til slutt bestemte jeg at vi skulle ha tacogryte. Men bare tacogryte hadde vi hatt nok at i det siste tenkte jeg, så jeg satte hjernen i arbeid og kom opp med en ganske god løsning om jeg sier det selv! Jeg delte 4 ciabatta i to slik at vi fikk 4 halve hver. Mine smurte jeg med vegansk margarin, og på disse smurte jeg ut litt tacogryte fra Toro (med ørlite vegetarfarse, litt løk og en boks kidneybønner), og tok ost på toppen. Samboer fikk sin revet ost, jeg tok min creamy smooth cheddar style. Kastet de inn i ovnen til de så fine ut, dekket på bordet og satte tennene i dem. Jeg kunne nesten dø lykkelig der og da. Med litt ketchup og tofutti-rømme på var det utrolig deilig!

Jeg kan ikke anbefale denne retten nok, bare prøv :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar