fredag 2. mars 2012

02032012 - Første steg?


Satser på at dagen i dag ender like bra som jeg håper den gjør. Jeg tror en stor del av det avhenger av hvor giret samboeren min blir, hehe.. I dag gikk jeg på Avanti og snakket i en halvtime, og fikk da til sammen 40 minutter tusletur (på asfalt vel å merke..). På vei hjem stakk jeg innom Helgø og kjøpte med meg litt saker og ting. Kylling til kyllingsalat som vi kan spise før vi går på tur (om vi følger den til ende tar det nesten 2 timer), glutenfri vegansk falafel mix som vi enten tar i morgen eller i kveld om vi blir sultne etter turen, og to glutenfrie deigmikser som jeg kan lage meg brød av. Jeg har veldig lyst å kutte ut gluten i kostholdet mitt nemlig, en av grunnene er bihulene mine. Jeg hørte nemlig et rykte om at gluten kan hjelpe til å lage problemer der, og jeg har så lenge jeg kan huske vært ganske tett og hatt slim overalt. De siste årene har jeg også hatt tre fæle bihulebetennelser.

Jeg kjenner at jeg gleder meg til tur i dag, selv om jeg vet det kommer til å smerte fint i bena og lungene. Solen skinner i dag, og viljen er foreløpig på topp. Tenk, etter nesten et år har jeg funnet en tursti innen rimelig avstand! Motivasjonen for tusletur er ikke på topp når det er asfalt så langt man kan se.. :)

Nei, jeg får drikke resten av min lilla smoothie (av bare frukt i dag, er lei av at ting er ekkelt), og strekke ut på sofaen før samboer kommer hjem.

Peace out.

Edit: null tur, for mange ting som kom i veien. Det ødela humøret litt.. Laget falafelburgere til kvelds, det fungerte egentlig helt ok. Alt i burgeren var sunt unntatt de store mengdene holiday-dip jeg har på.. Å DISSE LASTENE. Ja, og gluten i brødet da. Men det var ihvertfall grovt og "fullt av fiber".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar