fredag 23. mars 2012

23032012


Lenge siden sist blogginnlegg, men det går nok fint siden jeg ikke har noen lesere (enda?). Har spist mye deilig mat i mars, hvorav kun én oppskrift har blitt brukt to ganger. Nemlig fajitas. Veganfarse er jo kjempegodt i "taco", trenger ikke krydder på en gang :)

I går var jeg på tur med Oskar igjen, og vi gikk ned til sjøen for å mate fuglene. De færreste hadde nerver til å spise sammen med de to store svanene, men kastet litt til måkene også. Endene kom så sent at de måtte nøye seg med de små smulene som lå igjen i vannet. Oskar var veldig skeptisk til svanene (etter min tro har han bare sett dem to ganger, og begge var de to siste dagene), men tror han likte å se på dem. Jeg vet enda ikke hva vi skal ha til middag i dag, men tenker det må bli noe enkelt vegansk uten ferdig fabrikat da det gjerne blir dyrt. Men nå skal jeg ta meg enda en tur og nyte finværet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar