tirsdag 6. mars 2012

06032012 - Sliten Veronika

Etter en helg full av skuffelser tok jeg saken i egne hender i dag. Etter en stund på sofaen og et glass O'Boy til frokost tok jeg med hunden til "svigerfar" og tuslet av gårde mot turstien jeg fant på nettet sist uke. Det ble en tur på rundt 10 000 skritt og jeg var ute 2 timer (kanskje litt til, glemte å se på klokken), så må si jeg var flink! Lille Oskar som samboeren min tror har veeeeeldig dårlig kondis var fremdeles sprek da vi kom tilbake, og hele turen opp og ned sprang han rundt med spissede ører. Tror nesten den lille veskehunden liker å løpe i skog og mark :)

Hadde et par bilder av turen, men siden jeg ikke orker å stresse med html'en og de tross alt er av horribel kvalitet legger jeg bare ut videoen av Oskar. Dette viser litt hvordan han var: "Tissing" overalt (han gikk tom før vi hadde gått en halvtime), og løpe med godt humør.


På vei hjem gikk jeg innom Helgø for å finne meg noe godt å spise. Jeg kom ut med en pakke koffeinfri nype-te, en smultring og litt nøtter i løsvekt. Satt meg ned med et glass fruktsmoothie (lurte litt spinat inn da, så ble liiitt sunnere) og koste meg. Samboeren kom tidligere hjem enn vanlig, og vi koste oss med lasagne-rester og film på tv'en, samt en kopp te hver.

Etter samtale med dyretolk der jeg fikk vite (/bekrefte) at katten min kjeder seg noe enormt fant jeg en pinne til ham som jeg festet en liten tauremse og en papirbit i enden og underholdt ham en liten stund. Han ble kjempeglad!

Nå skal jeg slappe av og strekke bena godt slik at jeg kan bevege meg i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar