tirsdag 13. mars 2012

13032012 - En rød dag?


Middagen i dag ble rødbeteburger med ovnsstekte potetbåter og "hjemmelaget" hvitløksdressing. Siden vi ikke har foodprocessor ble ikke konsistensen riktig på burgerne, men syns de ble gode og holdt formen ganske greit. Potetbåtene var utrolig deilige, og det var godt å dyppe dem i litt økologisk rømme med hvitløk i. Nammenam! Kan anbefale denne middagen, håper noen andre prøver :) Og husk, man trenger ikke være veganer for å kutte ut kjøtt innimellom. Ved å spise mindre kjøtt sparer man dyr, miljø og helse! Vinn, vinn vinn situasjon med andre ord. :) Bildet er forresten lånt fra vegetarbloggen, fra samme innlegg jeg linket til. Om noen prøver den: del gjerne dine erfaringer med meg, det hadde vært morsomt å se hva andre hadde likt å ha på/ved siden av denne herlige saken.

Til kvelds hadde jeg enda et rødt måltid. Har fått litt dilla på smoothies, spesielt nå som jeg har begynt å ha grønnsaker og avokado i. Blir jo faktisk mett av dem! Før da jeg kun hadde frukt og bær ble jeg bare sulten.. Løvlii <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar